Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHörmann, Dr. P.A.H.
dc.contributor.advisorLoos, Prof. dr. E.F.
dc.contributor.authorHerst, J.F.
dc.date.accessioned2021-08-13T18:00:45Z
dc.date.available2021-08-13T18:00:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/40825
dc.description.abstractEen onderzoek naar de invloed van semiotische tekens uit de TV-spot ‘Corona: klaar mee – herinnering maatregelen’ van de Rijksoverheid op de gedragsattitude, subjectieve norm en gedragsintentie van Nederlandse universitaire studenten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1612724
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKrijgt een nationaal TV-spotje corona onder controle?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCorona, semiotiek, Theory of Reasoned Action, gedrag, gedragsintentie, gedragsattitude, subjectieve norm, identificatie
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record