dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Loevenich, S | |
dc.contributor.author | Versluis, J.P.D. | |
dc.date.accessioned | 2009-12-23T18:00:37Z | |
dc.date.available | 2009-12-23 | |
dc.date.available | 2009-12-23T18:00:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4053 | |
dc.description.abstract | Met welke werkvormen kan RSG ’t Rijks het literatuuronderwijs in de VWO-bovenbouw zodanig vormgeven dat optimale motivatie voor leerlingen bereikt wordt? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 109777 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | LITERATUURONDERWIJS IN DE VWO-BOVENBOUW OP 'T RIJKS TE BERGEN OP ZOOM
Drie verschillende werkvormen onder de loep | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | literatuuronderwijs, bovenbouw, VWO | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels | |