Leren over het stedelijk leven in Rio de Janeiro. Een onderwijskundig ontwerponderzoek (EDR) naar de kenmerken van een geschikt ontwerp voor een StoryMap met 360-graden beelden over evenwichtige beeldvorming van het stedelijk leven in Rio de Janeiro voor de bovenbouw havo/vwo.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Favier, T. | |
dc.contributor.author | Mathijssen, F.J. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-03T18:01:04Z | |
dc.date.available | 2021-08-03T18:01:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/40280 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 12542336 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leren over het stedelijk leven in Rio de Janeiro. Een onderwijskundig ontwerponderzoek (EDR) naar de kenmerken van een geschikt ontwerp voor een StoryMap met 360-graden beelden over evenwichtige beeldvorming van het stedelijk leven in Rio de Janeiro voor de bovenbouw havo/vwo. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Rio de Janeiro, Beelvorming, StoryMap, Stereotypen, Favela, Gated Community, 360-graden beelden, Virtual Reality, VR, Geo-ICT, Genuanceerde beelden, | |
dc.subject.courseuu | Geografie: educatie en communicatie |