Bestaat er een relatie tussen de automatisering van basisrekenvaardigheden en de automatisering van woorden lezen?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rijt, B van der | |
dc.contributor.author | Lalleman, M.N. | |
dc.contributor.author | Hoogterp, N.G. | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T17:01:41Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T17:01:41Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/39998 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 298554 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Bestaat er een relatie tussen de automatisering van basisrekenvaardigheden en de automatisering van woorden lezen? | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Pedagogische Wetenschappen |