Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWissink, B.
dc.contributor.authorStoelhorst, S.
dc.date.accessioned2009-12-04T18:02:53Z
dc.date.available2009-12-04
dc.date.available2009-12-04T18:02:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3998
dc.description.abstractIn deze scriptie staat de ruimtelijke vorm van Mumbai centraal. Aan de hand van de actor-netwerk theorie is de ruimtelijke vorm van retail verklaard. Om dit te doen is gekeken naar de actoren, instituties en dingen die een rol spelen bij retail in Mumbai. Dit onderzoek is gedaan om uitspraken te kunnen doen op het gebied van een breder vraagstuk over stedelijke veranderingen. Doen zich door globalisering overal dezelfde veranderingen voor in steden of zijn deze veranderingen juist afhankelijk van locale factoren en processen? En wat zijn de gevolgen hiervan voor beleid?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent9245471 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleRetail gereorganiseerd: Malls als de metafoor voor het moderniserende Mumbai.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsRetail, Mumbai, Ruimtelijke vorm, Actor-netwerk theorie, Actoren, Instituties, Dingen, Globalisering, Shoppingmalls, Stedelijke veranderingen
dc.subject.courseuuPlanologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record