Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan Rietbergen, Ton
dc.contributor.advisorvan Aalst, Irina
dc.contributor.authorDolphijn, B.
dc.date.accessioned2018-11-19T18:00:38Z
dc.date.available2018-11-19T18:00:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/39954
dc.description.abstractDe druk op het openbaar vervoer, de behoefte van reizigers om van deur tot deur te reizen en het streven van steeds meer steden zoals Amsterdam, Rotterdam en Utrecht om een autoluwe binnenstad te creëren zijn argumenten om te kijken of een deelfietssysteem deze stedelijke problemen kan verlichten.De doelstelling van dit onderzoek is om de expertise die er is onder deelfiets betrokken partijen in Nederland inzichtelijk te maken. Op basis hiervan wordt een adviesbeleid aan Nederlandse gemeenten gebracht zodat zij in staat zijn een optimaal deelfietsklimaat te creëren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1073068
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet creëren van een optimaal fietsdeelklimaat
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsDeelfietsen; deelfietssysteem; deelfietsbeleid; deelfietsklimaat; deeleconomie; deelfietsconsument;
dc.subject.courseuuEconomische geografie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record