Lezen met een doel De invloed van leesdoelen op de verwerking en het onthouden van correcte en incorrecte informatie
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Moort, van, Marloes | |
dc.contributor.author | Sipkema, J.J. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-20T18:00:37Z | |
dc.date.available | 2021-07-20T18:00:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/39816 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 9667017 | |
dc.format.mimetype | application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Lezen met een doel De invloed van leesdoelen op de verwerking en het onthouden van correcte en incorrecte informatie | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |