dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Martens, S.C. | |
dc.contributor.author | Epema, J.P.D. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-06T18:00:13Z | |
dc.date.available | 2021-04-06T18:00:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/39208 | |
dc.description.abstract | Aan de hand van de concepten van de magische cirkel en de temporale frames van Zagal en Mateas wordt er gekeken naar het fenomeen van tijdreizen in het spel Animal Crossing New Horizons. Tijdreizen kan beschouwd worden als een vorm van valsspelen, en het analyseren van dit fenomeen kan leiden tot nieuwe inzichten in het spel en de manieren waarop valsspelen invloed kan hebben op de ervaringen van de speler. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 461741 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | "It's been a while": Over tijdreizen in de magische cirkel van Animal Crossing New Horizons | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Animal Crossing, ACNH, magic circle, magische cirkel, temporale frames, tijdreizen, onderhandelingen, valsspelen, | |
dc.subject.courseuu | Media en cultuur | |