Meertaligheid in het basisonderwijs: Een beschrijvend onderzoek naar opvattingen van docenten over meertaligheid, talensensibilisering en functioneel veeltalig leren.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van den Berg, M. C. | |
dc.contributor.author | Kok, S. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T19:00:17Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T19:00:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/38737 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 676234 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Meertaligheid in het basisonderwijs: Een beschrijvend onderzoek naar opvattingen van docenten over meertaligheid, talensensibilisering en functioneel veeltalig leren. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal- en cultuurstudies |