dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Witte, P.A. | |
dc.contributor.author | Kortekaas, T. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T18:00:35Z | |
dc.date.available | 2020-10-13T18:00:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/37940 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek gaat over het integraal benaderen (multi-dimension, multi-level en, multi-actor) van technische spoorsysteemsprongen en hoe dit kan bijdrage aan een kans op beleidsagendering (window of opportunity) door middel van het samen komen van de problem, policy, en politics stream. Hierbij wordt specifiek gekeken naar de cases ERTMS en 3kV. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2530253 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Railmap voor het integraal benaderen van technische spoorsysteemsprongen: beleidsagendering voor ERTMS en 3kV | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Beleidsagendering, Spoor sectorale transities, Technische systeemsprongen, ERTMS, 3kV, Multi-level governance | |
dc.subject.courseuu | Spatial Planning | |