dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Dielwart, I. | |
dc.contributor.advisor | Unlusoy, A. | |
dc.contributor.advisor | Vries, S. de | |
dc.contributor.author | Breunesse, E.J. | |
dc.contributor.author | Bisseling, M.A. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-06T17:01:20Z | |
dc.date.available | 2018-10-06T17:01:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/36743 | |
dc.description.abstract | Deze thesis geeft antwoord op de vraag wat de overeenkomsten en verschillen zijn in het tabletgebruik door leerkrachten tussen het basis- en het voortgezet onderwijs. Bovendien wordt er specifiek gekeken naar de overeenkomsten en verschillen van tabletgebruik in combinatie met de 21e eeuwse vaardigheden ‘kritisch denken’ en ‘zelfregulering’. In het onderzoek zijn geen significante verschillen gevonden. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 207421 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verschillen en Overeenkomsten tussen het Basis- en Voortgezet onderwijs in Tabletgebruik
en de Inzet van 21e Eeuwse Vaardigheden | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | 21e eeuwse vaardigheden, tablets, kritisch denken, zelfregulatie, basisonderwijs, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Pedagogische Wetenschappen | |