Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDielwart, I.
dc.contributor.advisorUnlusoy, A.
dc.contributor.advisorVries, S. de
dc.contributor.authorBreunesse, E.J.
dc.contributor.authorBisseling, M.A.
dc.date.accessioned2018-10-06T17:01:20Z
dc.date.available2018-10-06T17:01:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/36743
dc.description.abstractDeze thesis geeft antwoord op de vraag wat de overeenkomsten en verschillen zijn in het tabletgebruik door leerkrachten tussen het basis- en het voortgezet onderwijs. Bovendien wordt er specifiek gekeken naar de overeenkomsten en verschillen van tabletgebruik in combinatie met de 21e eeuwse vaardigheden ‘kritisch denken’ en ‘zelfregulering’. In het onderzoek zijn geen significante verschillen gevonden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent207421
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVerschillen en Overeenkomsten tussen het Basis- en Voortgezet onderwijs in Tabletgebruik en de Inzet van 21e Eeuwse Vaardigheden
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywords21e eeuwse vaardigheden, tablets, kritisch denken, zelfregulatie, basisonderwijs, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuPedagogische Wetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record