Een doorgaande leeslijn? Een corpusonderzoek naar het gebruik van stem-elementen in educatieve teksten
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Sangers, N.L. | |
dc.contributor.author | Eggenkamp, J.M.A. | |
dc.date.accessioned | 2020-08-06T18:00:13Z | |
dc.date.available | 2020-08-06T18:00:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/36734 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 123617 | |
dc.format.mimetype | application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een doorgaande leeslijn? Een corpusonderzoek naar het gebruik van stem-elementen in educatieve teksten | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |