Gender in het voortgezet onderwijs: Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van vrouwelijke docenten in het voortgezet onderwijs die werken in een masculiene setting.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wijntuin, P. G. E. | |
dc.contributor.author | Kusters, V. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T18:00:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T18:00:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/36056 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1325797 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Gender in het voortgezet onderwijs: Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van vrouwelijke docenten in het voortgezet onderwijs die werken in een masculiene setting. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences |