De invloed van argumentatie van de docent op de cognitieve leeractiviteiten van de student.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Prins, F | |
dc.contributor.author | Wolters, J.M. | |
dc.contributor.author | Tuithof, L.M.W.T. | |
dc.contributor.author | Vreeke, J.L.J. | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T17:01:30Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T17:01:30Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/35999 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 835541 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De invloed van argumentatie van de docent op de cognitieve leeractiviteiten van de student. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Onderwijskunde |