Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, H
dc.contributor.authorKoops, J.
dc.contributor.authorHuiden, E.M.
dc.contributor.authorHenckel, C.J.F.
dc.date.accessioned2018-09-27T17:01:29Z
dc.date.available2018-09-27T17:01:29Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/35443
dc.description.abstractIn dit onderzoek staat het onderwerp ’reflectie’ binnen het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) centraal. Reflectie wordt omschreven als een vorm van probleem oplossen waar je het denken over acties koppelt aan eerdere gedragingen. Reflecteren op gedane acties om zo tot gedragsverandering te komen. Door het reflecteren kunnen de integratie van theorie, praktijk en intuïtieve kennis bevorderd worden, iets wat in het mbo in sterke mate aan de orde komt. In dit onderzoek is onderzocht op welke objecten en dimensies mbo-studenten verpleegkunde reflecteren. Tevens is er in dit onderzoek geanalyseerd of er een verschil optreedt tussen reflecteren over de stagecontext en reflecteren over de schoolcontext. Er is daarmee getracht een antwoord te vinden op de volgende onderzoeksvraag: ‘Op welke objecten en dimensies reflecteren mbo-studenten verpleegkunde?’
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent365601
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleReflectie binnen het middelbaar beroepsonderwijs bij studenten verpleegkunde
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsReflectie; Middelbaar beroepsonderwijs; Verpleegkunde
dc.subject.courseuuOnderwijskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record