Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorFavier, Tim
dc.contributor.authorSteenbergen, M. van
dc.date.accessioned2020-02-20T19:06:15Z
dc.date.available2020-02-20T19:06:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/35237
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDe relatie tussen veldwerklessen en de ontwikkeling van vakdidactische kennis - Een case study van GLOBE-modules bij aardrijkskundedocenten in het voortgezet onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVakdidactiek; Pedagogical Content Knowledge; fieldwork; veldwerk; PCK; voortgezet onderwijs; aardrijkskunde;
dc.subject.courseuuGeografie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record