De invloed van voorkennisvragen op het tekstbegrip van leerlingen uit groep 6
| dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
| dc.contributor.advisor | Mak, Pim | |
| dc.contributor.author | Schep, E.H. | |
| dc.date.accessioned | 2018-10-04T17:02:19Z | |
| dc.date.available | 2018-10-04T17:02:19Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/35166 | |
| dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
| dc.format.extent | 987718 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language.iso | nl | |
| dc.title | De invloed van voorkennisvragen op het tekstbegrip van leerlingen uit groep 6 | |
| dc.type.content | Bachelor Thesis | |
| dc.rights.accessrights | Open Access | |
| dc.subject.keywords | voorkennis, tekstbegrip | |
| dc.subject.courseuu | Gender Studies |
