dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Claringbould, I.E.C. | |
dc.contributor.author | Olivier, H. | |
dc.date.accessioned | 2009-09-18T17:02:21Z | |
dc.date.available | 2009-09-18 | |
dc.date.available | 2009-09-18T17:02:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3477 | |
dc.description.abstract | Onderzoek naar de betekenisgeving van betrokkenen aan de Impuls brede scholen, sport en cultuur. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1033722 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Combinatiefuncties: Een nieuw hoofdstuk in de samenwerking tussen onderwijs en sport | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Combinatiefuncties, sport, school, beleid, beleidsimplementatie, vrijwilligers, context, macht. | |
dc.subject.courseuu | Sportbeleid en sportmanagement | |