Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTijsseling, C.
dc.contributor.authorKnaap, I.G.M. van der
dc.contributor.authorDekker, L.S.
dc.date.accessioned2018-10-04T17:01:52Z
dc.date.available2018-10-04T17:01:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34743
dc.description.abstractHet is een kwalitatief onderzoek waarbij zestien leerkrachten in het regulier basisonderwijs zijn geïnterviewd. De gegevens zijn geanalyseerd om de hoofdvraag te beantwoorden wat de leerkrachten in het reguliere basisonderwijs nodig hebben om PO te laten werken op klasniveau. De deelvragen/aspecten zijn verdeeld in: -invoering/ervaring met PO -opleidingsbehoeften -kennis -leerkrachtvaardigheden en klassenmanagement
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent394777
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat is er volgens leerkrachten in het reguliere basisonderwijs nodig om het Passend Onderwijs op klasniveau te laten werken?’
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPassend onderwijs; Inclusief onderwijs; leerkrachten;klasniveau
dc.subject.courseuuPedagogische Wetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record