dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tijsseling, C. | |
dc.contributor.author | Knaap, I.G.M. van der | |
dc.contributor.author | Dekker, L.S. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T17:01:52Z | |
dc.date.available | 2018-10-04T17:01:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34743 | |
dc.description.abstract | Het is een kwalitatief onderzoek waarbij zestien leerkrachten in het regulier basisonderwijs zijn geïnterviewd. De gegevens zijn geanalyseerd om de hoofdvraag te beantwoorden wat de leerkrachten in het reguliere basisonderwijs nodig hebben om PO te laten werken op klasniveau.
De deelvragen/aspecten zijn verdeeld in:
-invoering/ervaring met PO
-opleidingsbehoeften
-kennis
-leerkrachtvaardigheden en klassenmanagement | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 394777 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Wat is er volgens leerkrachten in het reguliere basisonderwijs nodig om het Passend Onderwijs op klasniveau te laten werken?’ | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Passend onderwijs; Inclusief onderwijs; leerkrachten;klasniveau | |
dc.subject.courseuu | Pedagogische Wetenschappen | |