Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeijer, A.
dc.contributor.authorHeerink, M.
dc.date.accessioned2009-09-18T17:00:48Z
dc.date.available2009-09-18
dc.date.available2009-09-18T17:00:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3443
dc.description.abstractIn dit onderzoek wordt de relatie tussen de marktgerichte aanpak en de tevredenheid van de patient genanalyseerd. De casus is een gemiddeld ziekenhuis, waarbij twee specialisaties worden vergeleken die verschillen in de manier waarop de marktwerking zijn intrede heeft gedaan.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent889997 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe markt maakt gelukkig! Of toch niet?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMarktwerking, gezondheidszorg, ziekenhuis, patient, tevredenheid
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record