Een kwalitatief onderzoek naar professionele ontwikkeling bij direct leidinggevenden in het middelbaar beroepsonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Penning de Vries, J. | |
dc.contributor.author | Scholtus, M.E. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-06T18:00:38Z | |
dc.date.available | 2020-01-06T18:00:38Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34420 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1355198 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een kwalitatief onderzoek naar professionele ontwikkeling bij direct leidinggevenden in het middelbaar beroepsonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | middelbaar beroepsonderwijs; mbo; direct leidinggevenden; lijnmanagers; teamleiders; teammanagers; rolstress; professionele ontwikkeling; | |
dc.subject.courseuu | Strategisch Human Resource Management |