dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Thunnissen, M. | |
dc.contributor.author | Salimans, N.A. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-06T18:00:35Z | |
dc.date.available | 2020-01-06T18:00:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34408 | |
dc.description.abstract | In het hoger onderwijs staat talentmanagement en talentgericht werken in teams vaker centraal ten opzichte van competentiemanagement en individueel werkzaamheden verrichten. Echter wordt er weinig aandacht besteed aan op welke manier docententeams goed functioneren, terwijl de teamdynamiek bij het werken vanuit talent bepaalt of talenten worden opgemerkt en benut. Het doel van het onderzoek is om inzicht te verschaffen in het mobiliseren van talent op teamniveau. Er is onderzocht hoe docenten talent mobiliseren in de teams en op welke manier teamwerkprocessen hierbij een rol kunnen spelen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 807133 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Talentgericht werken in teams, wat is de sleutel voor succes?
Een kwalitatief onderzoek naar het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent op teamniveau en de rol van teamwerkprocessen. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | talent, talentidentificatie, talentontwikkeling, talentbenutting, teamwerk, teamwerkprocessen | |
dc.subject.courseuu | Strategisch Human Resource Management | |