Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Roest, Jan-Willem
dc.contributor.advisorClaringbould, Inge
dc.contributor.authorWilshaus, J.T.P.
dc.date.accessioned2019-12-17T18:00:29Z
dc.date.available2019-12-17T18:00:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34387
dc.description.abstract“Wij zijn een beetje een bedrijf en een beetje een sportvereniging” Een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van actoren binnen de sportvereniging aan de vermenging van de verenigings- en consumentenlogica en de gevolgen die dat heeft voor het beleid van de sportvereniging.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent5410902
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title“Wij zijn een beetje een bedrijf en een beetje een sportvereniging” Een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van actoren binnen de sportvereniging aan de vermenging van de verenigings- en consumentenlogica en de gevolgen die dat heeft voor het beleid van de sportvereniging.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssportbeleid, sportverenigingen, institutional work, institutionele logica, maatschappelijke ontwikkelingen, verenigingsbeleid, consumentenlogica, verenigingslogica
dc.subject.courseuuSportbeleid en sportmanagement


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record