dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, H. | |
dc.contributor.author | Marrewijk, J.S. van | |
dc.date.accessioned | 2009-09-15T17:03:22Z | |
dc.date.available | 2009-09-15 | |
dc.date.available | 2009-09-15T17:03:22Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3375 | |
dc.description.abstract | De onderzoeksvraag is: Welke (didactische) maatregelen bevorderen een actieve deelname van 4 havo leerlingen in de geschiedenisles? Hoewel het onderzoek voornamelijk op mijn school, Het Baken Parklyceum in Almere, was gericht, bevat het in brede zin informatie en praktische aanbevelingen voor iedere docent of school waar het vierde leerjaar havo problemen oplevert. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 85504 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | 4 Havo: Joepie, geschiedenisles! | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | 4 havo, hersenonderzoek, Baken Parklyceum, Almere, actieve deelname, geschiedenis, geschiedenisles, aanbevelingen | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |