Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, H.
dc.contributor.authorMarrewijk, J.S. van
dc.date.accessioned2009-09-15T17:03:22Z
dc.date.available2009-09-15
dc.date.available2009-09-15T17:03:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3375
dc.description.abstractDe onderzoeksvraag is: Welke (didactische) maatregelen bevorderen een actieve deelname van 4 havo leerlingen in de geschiedenisles? Hoewel het onderzoek voornamelijk op mijn school, Het Baken Parklyceum in Almere, was gericht, bevat het in brede zin informatie en praktische aanbevelingen voor iedere docent of school waar het vierde leerjaar havo problemen oplevert.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent85504 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.title4 Havo: Joepie, geschiedenisles!
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywords4 havo, hersenonderzoek, Baken Parklyceum, Almere, actieve deelname, geschiedenis, geschiedenisles, aanbevelingen
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record