dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mak, W. M. | |
dc.contributor.author | Houdijk, V. | |
dc.date.accessioned | 2019-08-07T17:00:43Z | |
dc.date.available | 2019-08-07T17:00:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/33220 | |
dc.description.abstract | Een eyetracking-experiment met als uiteindelijk doel om onderscheid te maken tussen meertalige kinderen met een normale taalontwikkeling en meertalige kinderen met een taalontwikkelingsstoornis. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 13392312 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een experimentele studie naar de reactie op correcte en foutieve talige constructies waarbij de pupilgrootte wordt gemeten en de kijkrichting wordt gevolgd | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | meertaligheid, taalontwikkelingsstoornis, eyetracking, kijkrichting, pupilgrootte | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences | |