Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVeenendaal, I.Y.E. van
dc.contributor.authorRitsema, J.J.
dc.date.accessioned2009-09-14T17:00:36Z
dc.date.available2009-09-14
dc.date.available2009-09-14T17:00:36Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3317
dc.description.abstractKwalitatief explorerend onderzoek naar de werking van het stripboek Suske en Wiske en de razende rentmeester als alternatief op de standaard gemeentebrochure. Deze promotionele brochure is onderdeel van het citymarketingbeleid van de gemeente Zoetermeer. De semiotiek vormt de basis voor het onderzoek. Het onderzoek omvat een literatuuronderzoek, een semiotische beeldanalyse van afbeeldingen uit het stripboek en interviews die zijn ingegeven vanuit de semiotiek. Centraal staat of de beoogde op te roepen connotaties bij Zoetermeer daadwerkelijk opgeroepen worden door het stripboek.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1447674 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSuske en Wiske en het ongelooflijke onderzoek - Onderzoek naar de semiotische werking van een communicatiemiddel voor het citymarketingbeleid van de gemeente Zoetermeer: het stripboek Suske en Wiske en de razende rentmeester als promotionele gemeentebrochure
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSemiotiek, Stripverhalen, Citymarketing, Promotie, Gemeente, Zoetermeer, Communicatie
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record