Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorAnderson, J.H.
dc.contributor.authorLenders, D.L.
dc.date.accessioned2019-08-03T17:00:55Z
dc.date.available2019-08-03T17:00:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/33173
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt onderzocht hoe de eigenschappen die deliberatie zo geschikt maken als middel voor politieke vorming, tot stand kunnen komen middels een intelligente, interactieve tool. Het doel hiervan is om een alternatief te bieden op deliberatie voor mensen die twijfelen aan hun eigen overtuigingen en graag een beter ontwikkelde politieke positie willen innemen. Bovendien fungeert het beschrevene als aanvulling op bestaande stemhulpen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent104798
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleDenkWijzer: Een pleidooi voor en ontwerp van een deliberatieve politieke educatietool
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdeliberatie, stemhulp, politieke educatie, digitale educatie
dc.subject.courseuuKunstmatige Intelligentie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record