Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKoster, Bob
dc.contributor.authorLamers, A.E.
dc.date.accessioned2018-10-02T17:01:24Z
dc.date.available2018-10-02T17:01:24Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32944
dc.description.abstractIn dit onderzoek wordt de ontwikkeling van een workshop beschreven, die beoogt leraren aan te zetten tot het digitaal maken van hun lesstof. Door slechte digitale infrastructuur en onvoldoende ervoor toegekende tijd, vindt het omzetten van lesmateriaal in digitale lessen door docenten bij mij op school maar zeer beperkt plaats. Als interventie-instrument werd een workshop ontwikkeld. Dit is beschreven in een ontwerponderzoek. Het eindproduct is een richtlijn voor het organiseren van bijeenkomsten van docenten, waar met behulp van een eenvoudige handleiding en de aanwezigheid van meer ervaren collega’s de docenten worden aangezet en gemotiveerd tot het maken van digitaal onderwijsmateriaal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2466304
dc.format.mimetypeapplication/vnd.ms-excel
dc.language.isonl
dc.title“Hoe maak ik een motiverende digitale les in Blackboard?” De ontwikkeling van een workshop voor docenten.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record