To be is not to be: De narratieve constructie van de niet-bestaande computergame Half-Life 2.3
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lamerichs, Nicolle | |
dc.contributor.author | Sprang, J.D. van | |
dc.date.accessioned | 2018-10-02T17:01:13Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T17:01:13Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32811 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1400972 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | To be is not to be: De narratieve constructie van de niet-bestaande computergame Half-Life 2.3 | |
dc.type.content | Pre-master Project | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Half-Life; fandom; niet-bestaande games; gamemythes; cultureel narratief; intertekstualiteit; geruchtvorming; anticipatie; TBA-games | |
dc.subject.courseuu | Nieuwe media en digitale cultuur |