Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorAtzema, O.A.L.C.
dc.contributor.authorRijn, R.C.N. van
dc.date.accessioned2019-03-31T17:00:16Z
dc.date.available2019-03-31T17:00:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32367
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2661310
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMaakt een BIZ het verschil? Het effect van de Wet op de BedrijvenInvesteringZones (BIZ) op de investeringen en het gebruik van collectieve digitale marketing in stedelijke winkelgebieden in Nederland.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsde Wet op de Bedrijven Investering Zones (BIZ), invoering, gebruik, digitale marketing, winkelcollectieven, BIZ-gebied, niet-BIZ-gebied
dc.subject.courseuuHuman Geography


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record