Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBoschma, Ron
dc.contributor.advisorAtzema, Oedzge
dc.contributor.authorDammerman, F.E.
dc.date.accessioned2018-10-01T17:01:42Z
dc.date.available2018-10-01T17:01:42Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32122
dc.description.abstractHet onderzoek geeft de barrières en de succesfactoren van een reorganisatie binnen een onderwijsinstelling weer met behulp van de traditionele factoren en integreert en vult deze factoren aan met de verschillende vormen van nabijheid. Hiermee geeft het onderzoek een nieuwe blik op de coördinatie van een reorganisatie binnen een onderwijsstelling. Kort samengevat wordt er gezocht naar de meerwaarde van de vijf nabijheden binnen de reorganisatieliteratuur.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2583736
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleReorganisatie ROC Midden Nederland- Creative College Een inzicht in de huidige barrières en de succesfactoren die van invloed zijn op het proces waarin wordt toegewerkt naar het doeleinde van het ‘Creative College’. Economisch geografische literatuur als aanvulling op reorganisatieliteratuur.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsNabijheden, kennisoverdracht, samenwerkingsverbanden, reorganisatie, onderwijs
dc.subject.courseuuEconomische geografie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record