dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Boschma, Ron | |
dc.contributor.advisor | Atzema, Oedzge | |
dc.contributor.author | Dammerman, F.E. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-01T17:01:42Z | |
dc.date.available | 2018-10-01T17:01:42Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32122 | |
dc.description.abstract | Het onderzoek geeft de barrières en de succesfactoren van een reorganisatie binnen een onderwijsinstelling weer met behulp van de traditionele factoren en integreert en vult deze factoren aan met de verschillende vormen van nabijheid. Hiermee geeft het onderzoek een nieuwe blik op de coördinatie van een reorganisatie binnen een onderwijsstelling. Kort samengevat wordt er gezocht naar de meerwaarde van de vijf nabijheden binnen de reorganisatieliteratuur. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2583736 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Reorganisatie ROC Midden Nederland- Creative College
Een inzicht in de huidige barrières en de succesfactoren die van invloed zijn op het proces waarin wordt toegewerkt naar het doeleinde van het ‘Creative College’.
Economisch geografische literatuur als aanvulling op reorganisatieliteratuur. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Nabijheden, kennisoverdracht, samenwerkingsverbanden, reorganisatie, onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Economische geografie | |