Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTigchelaar, A.
dc.contributor.authorRigholt, J.
dc.date.accessioned2018-10-01T17:01:34Z
dc.date.available2018-10-01T17:01:34Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/32066
dc.description.abstractOnderwerp van dit onderzoek was de evaluatie van de begeleiding van profielwerkstukken (PWS) op het Utrechts Stedelijk Gymnasium (USG). Het onderzoek vond plaats in opdracht van de schoolleiding (SL), omdat de resultaten van de PWS ondanks uitgebreide begeleiding door mentoren en promovendi van de universiteit toch tegenvielen, en veelal het derdeklas niveau niet ontstegen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent841711
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleConsistentie in de klas : Evaluatie van en ontwerp voor de begeleiding van profielwerkstukken op het Utrechts Stedelijk Gymnasium
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsprofielwerkstuk, onderzoeksvraag, onderzoeksbegeleiding, consistentie, leren onderzoek
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record