Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNortier, J.M.
dc.contributor.advisorVelde, H. van de
dc.contributor.authorJekel, K.A.
dc.date.accessioned2009-09-02T17:00:24Z
dc.date.available2009-09-02
dc.date.available2009-09-02T17:00:24Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3176
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent644883 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleMoedertaal instructietaal? (Een literatuurstudie naar de cognitieve consequenties van tweetaligheid, en het inzetten van de moedertaal als instructietaal in het onderwijs)
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmoedertaal, instructietaal, Turks, Marokkaans, Nederlands als tweede taal, tweetaligheid (subtractief en additief), Peal & Lambert, Cummins, OET, OETC, OALT, Trijetalige Skoalle, OMET, PaVEM
dc.subject.courseuuTaal en ontwikkeling


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record