Moedertaal instructietaal? (Een literatuurstudie naar de cognitieve consequenties van tweetaligheid, en het inzetten van de moedertaal als instructietaal in het onderwijs)
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Nortier, J.M. | |
dc.contributor.advisor | Velde, H. van de | |
dc.contributor.author | Jekel, K.A. | |
dc.date.accessioned | 2009-09-02T17:00:24Z | |
dc.date.available | 2009-09-02 | |
dc.date.available | 2009-09-02T17:00:24Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3176 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 644883 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Moedertaal instructietaal? (Een literatuurstudie naar de cognitieve consequenties van tweetaligheid, en het inzetten van de moedertaal als instructietaal in het onderwijs) | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | moedertaal, instructietaal, Turks, Marokkaans, Nederlands als tweede taal, tweetaligheid (subtractief en additief), Peal & Lambert, Cummins, OET, OETC, OALT, Trijetalige Skoalle, OMET, PaVEM | |
dc.subject.courseuu | Taal en ontwikkeling |