Hoera, we hebben leesles
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, dr. B. | |
dc.contributor.advisor | de Heer, drs. A. | |
dc.contributor.author | Rijke-Bosch, M.F.S. de | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T17:01:54Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T17:01:54Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/31556 | |
dc.description.abstract | Hoe kan je het plezier in lezen in de brugklas vergroten, Waarom is lezen belangrijk, waarom lezen sommige leerlingen niet. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 162816 | |
dc.format.mimetype | application/vnd.ms-office | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Hoera, we hebben leesles | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands |