Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPenning de Vries, J.
dc.contributor.advisorLeisink, P.L.M.
dc.contributor.authorHemerik, B.
dc.date.accessioned2018-12-10T18:00:47Z
dc.date.available2018-12-10T18:00:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/31466
dc.description.abstractIn dit onderzoek is verkend welke doorwerking de prestatieoordelen van de Onderwijsinspectie kunnen hebben op het welzijn van leraren binnen het basisonderwijs. Aan de hand van het JD-R Model zijn twee mogelijke doorwerkingen onderscheiden en vervolgens is via kwalitatief onderzoek verkend of deze doorwerkingen zichtbaar werden. Voor de bevindingen van dit onderzoek dient het onderzoek te worden bekeken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent921807
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWerkstress of bevlogenheid: prestatieoordelen onderzocht. Een onderzoek naar de doorwerking van prestatieoordelen van de Onderwijsinspectie op het welzijn van leraren binnen het basisonderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordswelzijn, prestatieoordelen, basisscholen, JD-R Model, werkeisen, energiebronnen
dc.subject.courseuuStrategisch Human Resource Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record