dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Penning de Vries, J. | |
dc.contributor.advisor | Leisink, P.L.M. | |
dc.contributor.author | Hemerik, B. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T18:00:47Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T18:00:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/31466 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek is verkend welke doorwerking de prestatieoordelen van de Onderwijsinspectie kunnen hebben op het welzijn van leraren binnen het basisonderwijs. Aan de hand van het JD-R Model zijn twee mogelijke doorwerkingen onderscheiden en vervolgens is via kwalitatief onderzoek verkend of deze doorwerkingen zichtbaar werden. Voor de bevindingen van dit onderzoek dient het onderzoek te worden bekeken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 921807 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Werkstress of bevlogenheid: prestatieoordelen onderzocht. Een onderzoek naar de doorwerking van prestatieoordelen van de Onderwijsinspectie op het welzijn van leraren binnen het basisonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | welzijn, prestatieoordelen, basisscholen, JD-R Model, werkeisen, energiebronnen | |
dc.subject.courseuu | Strategisch Human Resource Management | |