Verschillende vormen van betrouwbaarheid en validiteit van een semigestructureerd interview voor kinderen met gedragsproblemen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Matthys, W. | |
dc.contributor.advisor | Bunte, T. | |
dc.contributor.author | Duits, M. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-24T17:01:14Z | |
dc.date.available | 2009-08-24 | |
dc.date.available | 2009-08-24T17:01:14Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3084 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 252758 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verschillende vormen van betrouwbaarheid en validiteit van een semigestructureerd interview voor kinderen met gedragsproblemen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Jonge kind | |
dc.subject.keywords | disruptieve stoornissen | |
dc.subject.keywords | betrouwbaarheid | |
dc.subject.keywords | validiteit | |
dc.subject.courseuu | Orthopedagogiek |