Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMatthys, W.
dc.contributor.advisorBunte, T.
dc.contributor.authorDuits, M.
dc.date.accessioned2009-08-24T17:01:14Z
dc.date.available2009-08-24
dc.date.available2009-08-24T17:01:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3084
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent252758 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVerschillende vormen van betrouwbaarheid en validiteit van een semigestructureerd interview voor kinderen met gedragsproblemen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsJonge kind
dc.subject.keywordsdisruptieve stoornissen
dc.subject.keywordsbetrouwbaarheid
dc.subject.keywordsvaliditeit
dc.subject.courseuuOrthopedagogiek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record