Geschiedenisonderwijs in een tijd van identiteitspolitiek. Een onderzoek naar de visie van geschiedenisdocenten op hun eigen vak
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wansink, B.G.J. | |
dc.contributor.author | Lavooij, M.C. | |
dc.date.accessioned | 2018-08-31T17:01:02Z | |
dc.date.available | 2018-08-31T17:01:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/30783 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1234379 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Geschiedenisonderwijs in een tijd van identiteitspolitiek. Een onderzoek naar de visie van geschiedenisdocenten op hun eigen vak | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis: educatie en communicatie |