Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMulder, T.H.M.
dc.contributor.authorHeemskerk, W.
dc.date.accessioned2009-08-20T17:00:40Z
dc.date.available2009-08-20
dc.date.available2009-08-20T17:00:40Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3050
dc.description.abstractIn de vierde klas van de HAVO en het VWO krijgen de leerlingen voor het eerst te maken met de grafische rekenmachine. In de praktijk blijkt deze introductie problemen op te leveren. Wat is hiervan de oorzaak en hoe zijn ze te voorkomen? Dit onderzoek is gericht op de ervaring van de leerlingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDe grafische rekenmachine, hulpstuk of struikelblok?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgrafische rekenmachine
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record