De grafische rekenmachine, hulpstuk of struikelblok?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mulder, T.H.M. | |
dc.contributor.author | Heemskerk, W. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-20T17:00:40Z | |
dc.date.available | 2009-08-20 | |
dc.date.available | 2009-08-20T17:00:40Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3050 | |
dc.description.abstract | In de vierde klas van de HAVO en het VWO krijgen de leerlingen voor het eerst te maken met de grafische rekenmachine. In de praktijk blijkt deze introductie problemen op te leveren. Wat is hiervan de oorzaak en hoe zijn ze te voorkomen? Dit onderzoek is gericht op de ervaring van de leerlingen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De grafische rekenmachine, hulpstuk of struikelblok? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | grafische rekenmachine | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde |