dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | ter Beek, Josi | |
dc.contributor.advisor | Daemen, Joke | |
dc.contributor.author | Oei, S.Y. | |
dc.contributor.author | Bontje, L.E. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-20T17:00:32Z | |
dc.date.available | 2009-08-20 | |
dc.date.available | 2009-08-20T17:00:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3048 | |
dc.description.abstract | Aardrijkskunde heeft haar status als profielvak verloren. De positie als louter vrije keuze vak biedt kansen, maar het gevaar is dat het vak vervalt tot een algemeen vormend vak in de onderbouw dat niet als examenvak gekozen wordt. Onderzocht is hoe leerlingen thema's en vaardigheden uit het onderbouwprogramma ervaren en hoe deze beleving samen met de verwachtingen voor het vak in de bovenbouw invloed hebben op de keuze voor aardrijkskunde als eindexamenvak. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 393594 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Vol verwachting klopt ons geografisch hart? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | geography, education, tweede fase, aardrijkskunde, onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |