Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorter Beek, Josi
dc.contributor.advisorDaemen, Joke
dc.contributor.authorOei, S.Y.
dc.contributor.authorBontje, L.E.
dc.date.accessioned2009-08-20T17:00:32Z
dc.date.available2009-08-20
dc.date.available2009-08-20T17:00:32Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3048
dc.description.abstractAardrijkskunde heeft haar status als profielvak verloren. De positie als louter vrije keuze vak biedt kansen, maar het gevaar is dat het vak vervalt tot een algemeen vormend vak in de onderbouw dat niet als examenvak gekozen wordt. Onderzocht is hoe leerlingen thema's en vaardigheden uit het onderbouwprogramma ervaren en hoe deze beleving samen met de verwachtingen voor het vak in de bovenbouw invloed hebben op de keuze voor aardrijkskunde als eindexamenvak.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent393594 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVol verwachting klopt ons geografisch hart?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgeography, education, tweede fase, aardrijkskunde, onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record