Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorZonnenberg, N.S.J.F.
dc.contributor.authorFijen, C.C.
dc.date.accessioned2018-08-14T17:00:49Z
dc.date.available2018-08-14T17:00:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/30364
dc.description.abstractHet onderwerp dat in deze scriptie centraal staat is de relatie tussen boekomslag en de inhoud van het verhaal bij Italo Calvino’s trilogie Onze voorouders, bestaande uit de verhalen De gespleten burggraaf, De baron in de bomen en De ridder die niet bestond. De vraag die daarbij centraal staat is hoe de werken van Pablo Picasso op boekomslagen van De gespleten burggraaf, De baron in de bomen, De ridder die niet bestond en Onze voorouders zich tot de inhoud van het verhaal verhouden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent12952645
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCalvino en Picasso. De relatie tussen schrijver Italo Calvino en kunstenaar Pablo Picasso onderzocht aan de hand van de boekomslagen van de trilogie Onze voorouders.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsItalo Calvino, Pablo Picasso, Onze Voorouders, boekomslagen
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record