Werken aan onderwijsvernieuwing met NPDL. Een casestudy naar de implementatie van het onderwijsconcept NPDL binnen de lerarenopleiding Nederlands aan hogeschool Windesheim
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, Jacqueline | |
dc.contributor.author | Kisteman, M. | |
dc.date.accessioned | 2018-08-01T17:01:12Z | |
dc.date.available | 2018-08-01T17:01:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29968 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1203410 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Werken aan onderwijsvernieuwing met NPDL. Een casestudy naar de implementatie van het onderwijsconcept NPDL binnen de lerarenopleiding Nederlands aan hogeschool Windesheim | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Neerlandistiek |