Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMaliepaard, Mieke
dc.contributor.authorHuisman, M.
dc.date.accessioned2018-07-19T17:02:24Z
dc.date.available2018-07-19T17:02:24Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29392
dc.description.abstractDit onderzoek kijkt naar de invloed die westerse media hebben op moslim vrouwen in Nederland. Er is specifiek gekeken naar metapercepties en of deze een rol spelen bij het proces van reactieve identificatie. Er is kwalitatief onderzoek gedaan onder veertien moslim vrouwen in Nederland. Uit dit onderzoek is naar voren gekomen dat de respondenten negatieve metapercepties hebben, maar in tegenstelling tot andere onderzoeken zijn er onder de respondenten geen aanwijzingen voor reactieve identificatie gevonden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent709651
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleFatima tegenover Barbie
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMedia-invloed; moslimvrouwen
dc.subject.courseuuMulticulturalisme in vergelijkend perspectief


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record