dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mantingh, E. | |
dc.contributor.author | Norbruis, L.F. | |
dc.contributor.author | Brussen, J. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T17:01:54Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T17:01:54Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29360 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 502779 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | HET EFFECT VAN ACTUALISERING: puur vermaak of een toegevoegde waarde voor het lezen van historische literatuur? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Nederlands, literatuur, historische literatuur, Ware Bataven, actualisering, literatuuronderwijs, het schoolvak Nederlands | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands | |