dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Van Vugt, F. | |
dc.contributor.author | Hermans, M.M. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T17:01:52Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T17:01:52Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29355 | |
dc.description.abstract | In een beschrijvend onderzoek zijn jongens en meisjes met elkaar vergeleken op basis van hun ervaringen met en voorkeuren voor de feedback die zij van hun vrouwelijke en mannelijke docenten ontvangen. Daarnaast zijn deze ervaringen en voorkeuren vergeleken met geobserveerde lessen. De ervaringen en voorkeuren van leerlingen zijn bevraagd via een interview. Door de verschillen tussen jongens en meisjes en binnen beide groepen zijn er weinig significante overeenkomsten tussen ervaringen en voorkeuren van leerlingen gevonden. Enkele ervaringen en voorkeuren bleken wel enige overeenkomst te vertonen met de geobserveerde lessituaties. Kritische kanttekeningen bij de interviews en observaties worden gegeven voor vervolgonderzoek. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 928461 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Wat vind je er zelf van? Een beschrijvend onderzoek naar ervaringen en voorkeuren van jongens en meisjes van mondelinge, klassikale feedback | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | feedback, jongens, meisjes, leerlingen, profeed, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Scheikunde | |