Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWansink, B.
dc.contributor.authorWesterhout, A.
dc.date.accessioned2018-07-19T17:01:42Z
dc.date.available2018-07-19T17:01:42Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29343
dc.description.abstractJoyce Hornikx en Arie Westerhout zijn docent-in-opleiding, respectievelijk voor het schoolvak Kunst (Algemeen)/CKV en Geschiedenis en staatsinrichting aan het IVLOS te Utrecht. In het kader van hun opleiding (febr. 2009 – febr. 2010) tot eerste-graadsdocent verrichtten zij een onderzoek naar het bronnengebruik van 6-VWO-leerlingen in profielwerkstukken. Door enkele werkstukken te bekijken, docenten te interviewen en de theoretische achtergronden te ontrafelen komen de auteurs tot enkele aanbevelingen inzake het bronnengebruik in het voortgezet onderwijs. De resultaten van dit Praktijkgericht Onderzoek (PGO) en de aanbevelingen die zij naar aanleiding hiervan doen, vormen de basis van bovenstaand artikel.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent290816
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleHoe kan wetenschappelijk bronnengebruik gestimuleerd worden in profielwerkstukken in 6 vwo?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record