Een fenomenologische benadering in het aardrijjkskundeonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Palings, J.G.M. | |
dc.contributor.author | Roest, N. | |
dc.date.accessioned | 2015-10-27T18:00:51Z | |
dc.date.available | 2015-10-27T18:00:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28977 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2775030 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een fenomenologische benadering in het aardrijjkskundeonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | fenomenologie, aardrijkskunde, onderwijs, sense of place. | |
dc.subject.courseuu | Geo-communicatie |