Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, M.
dc.contributor.advisorWilts, A.
dc.contributor.authorLengkeek, I.N.
dc.date.accessioned2018-01-16T18:01:24Z
dc.date.available2018-01-16T18:01:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28347
dc.description.abstractIn dit onderzoek staat het patiëntportaal van Meander Medisch Centrum centraal. Het patiëntportaal wordt door een minderheid van de patiënten gebruikt. eHealth wordt in Nederland weinig gebruikt: er zijn steeds meer mogelijkheden, maar toch lijken patiënten hier geen gebruik van te willen maken. De attitudes ten aanzien van het gebruiken van het patiëntportaal worden onderzocht, evenals variabelen die zouden kunnen bijdragen aan een toename van het gebruik van het patiëntportaal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3398993
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKomt een ziekenhuis bij de dokter. Een case study naar het digitaal patiëntportaal Mijn Meander van Meander Medisch Centrum.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspatiëntportaal, eHealth, adoptie, ziekenhuis, TAM, UTAUT, case study, mixed methods, patient empowerment
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record