Presteren met performance management. Een onderzoek naar de vraag welke specifieke aspecten van performance management (feedback, erkenning en waardering, autonomie en eigen verantwoordelijkheid, leiderschap) de performance van medewerkers verhogen en welke rol motivatie daarin speelt.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vandenabeele, W. | |
dc.contributor.author | Hoogenboom, N. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-12T18:01:18Z | |
dc.date.available | 2018-01-12T18:01:18Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28270 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1690562 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Presteren met performance management. Een onderzoek naar de vraag welke specifieke aspecten van performance management (feedback, erkenning en waardering, autonomie en eigen verantwoordelijkheid, leiderschap) de performance van medewerkers verhogen en welke rol motivatie daarin speelt. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Strategisch human resource management |