Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeisink, P.L.M.
dc.contributor.authorKocamanbaş, S.
dc.date.accessioned2018-01-12T18:01:12Z
dc.date.available2018-01-12T18:01:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28259
dc.description.abstractHet leren en ontwikkelen van oudere werknemers speelt een steeds belangrijkere rol binnen organisaties. De verhoging van de pensioenleeftijd, groei in het aantal oudere werknemers & de veranderingen in de omgeving zorgen ervoor dat er nieuwe kennis en vaardigheden nodig zijn om het werk uit te kunnen blijven voeren. Om te onderzoeken welke factoren het leren & ontwikkelen van oudere werknemers beïnvloeden, is er onderzoek gedaan bij de Corporate Dienst van Rijkswaterstaat. In het theoretisch kader zijn er onderzoeken beschreven waarin verschillende factoren naar voren komen die het leren & ontwikkelen van oudere werknemers kunnen beïnvloeden. Er is gebruik gemaakt van The Theory of Planned Behaviour & AMO-model. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat er onderscheid gemaakt kan worden tussen werknemers die wel en niet ontwikkelen. Bij beide groepen spelen een aantal factoren een rol.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1458893
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen leven lang leren & ontwikkelen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeren & ontwikkelen, Oudere werknemers
dc.subject.courseuuStrategisch human resource management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record