Lerende besturen - Een onderzoek naar hoe besturen in het PO zich tot krachtige bestuurlijke gemeenschappen (kunnen) ontwikkelen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Noordegraaf, M. | |
dc.contributor.author | Claessen, E.C. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-12T18:01:03Z | |
dc.date.available | 2018-01-12T18:01:03Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28240 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1091872 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Lerende besturen - Een onderzoek naar hoe besturen in het PO zich tot krachtige bestuurlijke gemeenschappen (kunnen) ontwikkelen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Bestuurlijk vermogen, bestuurlijke gemeenschap, collectief leren, community of practice, primair onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Publiek management |